Doza de rîs (partea a III-a)

Săptămîna aceasta v-am pregătit două bancuri extrem de funny, pe care le-am numit Prevestire și Distracție. Învățați-le și povestiți-le mai departe grupului vostru de prieteni. Un weekend cît mai plăcut! Enjoy!!!

Prevestire

Intră bărbatul nervos pe ușă, se trîntește pe canapea, se descalță și își aruncă șosetele pe masă, deschide televizorul și urlă:

-Nevastă, în momentul acesta adu-mi repede o bere! Hai, pînă nu începe!

Femeia se conformează și îi aduce o bere. După 10 minute:

-Nevastă, mai adu două beri, dar repede! Pînă nu începe!

Femeia, nedumerită, îi mai aduce două beri. După alte 10 minute bărbatul iar:

-Auzi , în minutul ăsta mai adu-mi două beri! Că imediat începe!

Femeia, cu nervii întinși la maximum, cedează:

-Auzi, mă, dobitocule, păi cine dracu` te crezi tu în casa asta?

-Na, că a început! (sursa bancurialese.wordpress.com)

 

Distracție

Un scoțian se duce la bordel, alege cea mai tare damă și urcă cu ea într-o cameră. Dama, superbă, se dezbracă și începe să-și facă meseria. Scoțianul intră în joc și cînd se încălzește bine o dă pe damă la o parte și se apucă de lucru manual… Dama foarte ofuscată, și ea încălzită bine, urlă la client:

– Nu mă vrei??? Nu sunt destul de sexy?? Ce dracu’ ai??!!

– Ba da, esti buna-n draci, dar pe banii mei mă distrez numai eu… (sursa robintel.ro)